Helal Galatasarayım! maçın başından beri(özellikle 2.yarı)çok iyi oynadık ve daha çok 3 puanı isteyen bizdik(futbolcular için diyorum :))ve kazandık.
son dakikalardaki kornerler öldürdü beni resmen ama allaha şükür bitti maç hayırlı olsun hepimize :)
İlic,Necati,Sabri,Song Süperdi..
takım süperdi daha doğrusu :)