Takım içinde bazı gruplar ya da sürtüşmeler var mı , yok mu bilinmez ama, Galatasaray bu maçı almak zorunda.Özellikle de rakibi Fenerbahçe puan kaybedebileceği bir deplasmana gidiyor(Kayseri Erciyes).Fenerbahçe derbisini alamayan Galatasaray bu derbiyi de kaybederse tüm baskılar camianın hepsini de etkiler.Beşiktaş ise kaybetse de çok fazla eleştiri almayacaktır.Çünkü takımdan çok fazla beklenti yok.(Bknz: Uefa'dan elenmesine rağmen çook büyük bir tepki görmedi).Galatasaray daha istekli çıkacaktır bu maça,üzerlerindeki baskıyı ilk 15 dakika içerisinde atarlarsa gol yemeden, bu maçtan da galip ayrılacaklardır...