yıl 1991-1992:son hafta maçları oynanıyor, beşiktaş diyor ki averaja ihtiyac olan galatasaray ankarada 2. yarıya çıkar 6 gol atar????????? = galatasaray şampiyon
yıl 1997-2000:fenerbahçe & beşiktaş diyor ki federasyon kötü = galatasaray şampiyon
yıl 2003-2005:galatasaray & beşiktaş diyor ki federasyon kötü = fenerbahçe şampiyon... kaç yıldır hep bu tartışmalar
zamanında alp yalman, faruk süren, ali şen, ve şimdi en tehlikelisi aziz yıldırım... nedense hiç bir eşitlikte beşiktaşı göremiyorum... bu ne rezilliktir, disiplin 3 maç diyor tahkim iptal ediyor, ya semih oyuncu deil feneri kurtaracak adam deil ki bukadar büyütüyoruz. Sorun kararın dönmesi, unutmayalım ki bu ligde fenerbahçe ve galatasaraydan başka takımlarda var...