peki arkadaşlar son durum şöyle.
1-ya oyunun içindeyken sizlerin söylediği gibi frapsla görüntü alınacak.
2-ya da kaydettiğimiz görüntüler bi converter aracılığıyla izlenebilir duruma getirilecek.
fraps tavsiyenizi uygulamaya soktum.güzel bir program başka projelerdede rahatlıkla kullanılabilir.yalnız replayleri kaydederken doğal olarak aşağıdaki menü çubuklarıda kayda giriyor.bu da projenin bütünlüğüne zarar verebilir görüntü açısından.
şu an kaydettiğimiz dosyaların uzantılarını ve bunları nasıl convert edebilecegimi arastırmaktayım.yine yardımlarınızı ve desteginizi bekliyorum.birkac gündür hastalıgım nedeniyle pek ilgilenemedim.bakalım bundan sonra ne olacak.güzel hareketlerinizi ve gollerinizi fifa06 forumda toplanan baslıga bırakın.bakalım nasıl bisey cıkacak ortaya...