Arkadaşlar lütfen yardımlarınıza ihtiyacım var yoksa format atmaktan bozacam bilgisayarı.Konu şöyle;2 hafta önce 1 kere format attım ve sabit diski 2 ye böldüm,daha sonra xp yi yükledim diğer donanımları yükledim,güncellemeyi yaptım fakat sonraları oyun oynarken,ya da bir program yüklerken,ya da internette durupdururken "gecikmeli yazım hatası olmuştur,.....dosyası tam olarak kaydedilmemiştir" diye hata vermeye başladı ve bilgisayarı yeniden başlattığımda ya system32 dosyasında ya da başka bir yerde dosya bozuk oluyor ve xp açılmıyor ve ben birdaha format atıyorum,arada format atarken bazen disk hasarlı diyor ama diskte bir sorun yok,yani hasarlı falan deil,2. denememde format atmayı başarıyorum.Ama ne yazık ki yine aynı sorun devam ediyor ve 1,5 haftadır sürekli format atıp duruyorum,arada diski birleştirdim,yeniden biçimlendirdim ama hala sorunum devam etti.Acaba bu neden kaynaklanıyor olabilir.Yardımcı olursanız çok sevinirim...(bu arada virüs falan yok)