Dmn arkadaslar master lıg de transfer zormu bana mı oyle geldı... bı cok oyuncu alınamıyo.. mesala ronaldınho, henry, ıbrahımovıc vb... bunları maksımum para verdıysemde alamadım... sızlerın alabıldıgı duzgun forvet ve orta saha lar var sa beklıyorum....
japonoski oyuncu transfer edebilmek için yüksek miktarda para önerecen ben bugün ronaldinho yu almak için paramın yarısını verdim adam anca öyle geldi takıma
japonoski bilmiyorum valla oyuncu transfer etmek çok zor iş pes5 de gelmiyorlarsa sürekli para yükselteceksin bide prim para gibi bişey var onuda yükseltecen oda en fazla 4999 oluyo ben ronaldinho ya o kadar verdim
japonoski bide takımının çok iyi olması lazım yoksa gelmiyolar güçlerinin çok iyi olması lazım ve ligde ilk 5 gibi bi sırada olman lazım o oyuncuların gelmesi için
japonoski takımının ligde durumu çok iyi yerlerdeyse az para ilede oyuncu transfer yapabiliyorsunuz o yüzden almışsındır
gokhANELKA beyler boşverin dünya starlarını..asıl maharet küçük takımlarla büyük başarılar elde etmek..tabiki transfer yapın ama ben size zenden ile riiseyi öneririm hem güçlü hemde çok pahalı diil.bi de maniche yi..bende sadece 3ü var ve fenerbahçeyle 6 yıldızda avrupa da 13.yüm ikinci sezonumda..sizde böle yapmanızı tavsiye dedrim..çok zevkli oluyo:):)
_Omer_ evet bende senin gibi yapmistim pes4 te ps2 de :) rooney,anelka,alex,appiah,tuncay,deniz,rustu,halil altintop,odonkor,ji sung park i almistim kendi takimimi kurmustum :)
Emptyrean Bir de benim master ligde Real Madrid'de Maradona var, baktım 24 mü 26 yaşında bir oyuncu yeni biri herhalde dedim ama ilk maçımızda ancak sakatkayarak durdurabildim herifi, nasıl olduysa gerçek bildiğimiz Maradona'yı transfer etmiş adamlar. Hayret ki hayret
_Omer_ Oyunda PES Shoptan Oyunculari Satin Alirsaniz Veya Klasik Takimlari Tabiki Bu Normaldir.Master lig yapincada onlarda aliyorlar onlari :)
Fanatik55 Orjinal Mesajı Yazan: Emptyrean Bir de benim master ligde Real Madrid'de Maradona var, baktım 24 mü 26 yaşında bir oyuncu yeni biri herhalde dedim ama ilk maçımızda ancak sakatkayarak durdurabildim herifi, nasıl olduysa gerçek bildiğimiz Maradona'yı transfer etmiş adamlar. Hayret ki hayret muhahahah kardeş sen pes5 oynadıgından eminmisin sakın pes 1980 i oynuyo olmayasın zuha :D :D :D
Battousai Master Ligde ben Roma'yım ilk sezon sonunda Martins'i aldım...forvet arayan arkadaşlar için tek önerim bu gerçekten mükemmel bir oyuncu! Daha sonra orta sahaya D'Alessandro ve defansa De Jong'u aldım yani genelde genç oyuncuları alıyorum.Çok da zorlandım sayılmaz transferlerde.Büyük oyunculardan sadece Ronaldinho ya Totti+5000 verdim reddettiler :D
japonoski ben master ligde beşiktaşım başladığımdan beri hiç 1.cilikten düşmedim tabi bunlar 6 yıldızda oluyo ve Ronladinho yu çok rahat aldım şimdi transfer sezonunda Adriano ve ShevShenko yu alacam.Adamlar durumu düzgün takımlara daha rahat geliyo.