onu bende tam yapamadım ama uygun ID yi bulmaya calısacaksın bende bazıların ikitane yuzvar cünkü uygun ID yi anca bulabildim..
gardas sende haklısın ama oyundaki cok ii degil bizim facemaker larımız cok güzel yapıyorlar o yüzden tabiki herkesten istemek istemem bende kendim yapmak isterim ama face nasıl yapılır ve hangi programlar gereklidir bunları nasıl bulabilirim bilmiyorum eger yardım edersen cok sevinirim yada bilen biri yardım ederse mesela samet..