cimbomlusamet ilk olarak uzun süredir yapilmasini istedigim faceyi kendim yapmayi denedim.inşallah beğenirsiniz. saidou http://rapidshare.de/files/8824127/unknow_01925.str.html
cimbomlusamet yorumlar için saolun bi update cekecem ama pes to oedit le facein str dosyasini açamiyorum siz nasi açiyonuz
#11 Biraz daha düzenlemeler yaparsan cok güzel olacak bence.. Oedit ile biraz daha ugras.. kafa yapisi, gözleri ve agiz/cene bölgesi mesela.. Bmp'yi gayet güzel hazirlamissin.. Genel olarak güzel bir deneme olmus.. :)
cimbomlusamet çok saolun yorumlar için. günes kardeş bin yaziyorum sonuna ama açmiyo hata veriyo :( acaba eski bi serisimi bendeki
_gunes_ bak mesela masaüstüne unnamed_2120'yi exportla daha sora bunun adını unnamed_2120.bin olarak deiştir böle yaparsan açar sanırım sen araya nokta koymadın
cimbomlusamet bişey diil :) bu arada başka bir cimbomlu face: http://rapidshare.de/files/9047182/unknow_02218.str_ugur_u_ar.html