hatalarını sayayım...
1-tüm formlardaki templateler yanlış
2-ilk formadaki logolar kötü avea logosu bad:(
3-2.gs formanda çizgiler kötü olmuş.heraldede "multiply"yapmışın,linear burn yapsan iyi olurdu+++template yanlış ilkdede dediğim gibi.
4-ilk formalarına göre güzel:D:Dsonralarda iyi olacaksın inş.;)