quatroon Arkadaşlar pes 4 de bu takımların müthiş taraftar sesleri vardı. PES 5 de hiç yok sanki.. Yada ben rastlamadım. PES SHOPTA TUM OZELLIKLERI ACTIM. Fakat hiçbi takımın oyun içinde tezeruatı yok birde gol olunca gol sevincine taraflarlar hiç katılmıyor. Bunu nasıl çözebilirim ? Vede PES4 deki Milan ve R.Madrid taraftar seslerini nasıl pes5 de açabilirim. Saygılar..
BJK dogru ya mesela juventusde bi havayivisek patlatirlardi resmen topu kaybederdim superdi, pes5 de yok mahalesef
Felipe²°°³ bu dedikleriniz sonradan eklemeydi sanirim neydi ya patchin adi ?? bak aklima gelmiyor.. S.. nebilim ne SOund patchiydi o onlarda vardi orginalinde yine yoktu okadar abartilacak kadar
Felipe²°°³ bu dedikleriniz sonradan eklemeydi sanirim neydi ya patchin adi ?? bak aklima gelmiyor.. S.. nebilim ne SOund patchiydi o onlarda vardi orginalinde yine yoktu okadar abartilacak kadar