bi fenerli olmama rağmen telegol programına hastayım...çünkü ertesi gün okul var die üzülürken bu programı izleyip sabaha dinç neşeli ve bütün stresimden arınmış olarak uyanıyorm ve her izleyişimde bu programı ebesinin ali sami alkış'ı aklıma gelio:D:D:D...hayatımda bu kadar komik bu kadar çok şey sallayan ve sonra da özür dilemekten çekinmeyen adam görmedim ya...utanmaz bunlar ama ziya şengül aralarında tek efendi adam ne diim yani öle harbiden...