ya arkadaşlar benim mak. klavyeleri usb değil ama ben oyunu kaydederken yada network oyun kurmaya calıştığımda tuşlarım işlemiyor daha doğrusu işleyen tek tuş ENTER bu soruna bi çare sunabilecek varmı aranızda:confused: EA Sports un çıkardığı resmi yamayıda indirdim ama bi çözüm sunmadı:,(
Allah Rızası İçin Bi Yardım.......:p