Alıntı:
BERG tarafından gönderildi
dostum ÇALIŞMIYOR AYNEN SİYAH FORMALARLA TAKIMLAR ?? NEDEN KONTROL ETMEDINKI!!???
optıon fıle copy paste yapıp ta oyuncu face VE siyahformasorunu duzelen varmı???
yoksa neden olmadı acaba??? j...a...p.o...n..o..s..k..i..
DEGISEN TEK SEY BESIKTASIN GUCU YULA NIN VURDUGU HER ŞUT GOL OLUYOR..
evet bendede formalar siyahhhhhh.