Oyunu aldım,kurdum ve bizimde arabamız olan golf ile hemen atıldım oyuna..
ama arabanın kalkışları çok kötü olmuş..2.vitese geçene kadar sanırım kendi otomatik fren ediyo araba :( benim en çok sevdiğim şey arabayla oynama ileri,geri,park vb...:) ama bu oyunda yapmak çok zor! araba kendi kendine fren ediyo ya yokmu bi çözümü acaba...?