Shevchenko Arkadaşlar Milan'la oynarken birinci yarıyı bitirdim Şubat ayına geldim 2. yarı fikstürü yok sadece C.L ile kupa maçlarının fikstürü var.Neden acaba ? :,( :kusmuk:
Pentagram_15 Oyunu yüklediğin yamalara dikkat et derim. Gördüğüm kadarıyla oyunun Türkçe ve biz hatasız bir Türkçe çıktı gibi bir haber yayınlamadık diye hatırlıyorum.
yigit1907 yaa bu hata sadece sende diil bizde de çıktı. Ornegin turkiye 2 ligini yukledigin zaman da bu hata oluyormus. Ve bende hiç turkce yama falan yok. Ama senin sayende italya liginde de hata oldugunu ogrendik. Saol
Makaay Türkiye 2.liglerindeki hata direk sigamesden kaynaklanıyor.ama italya ligine etki eden bir hata acıklanmadı.aferin kullanmaya devam et calıntı yamaları ama niye bu hata oluyor niye su oluyor bu oluyor demeyin !
puah Oyunun dil yapısı ile fikstürün bir alakası yok. Oyuna yüklediğin extra yamalardan kaynaklanıyor olabilir. Not: Türkçeyi ben yapmadım.
Shevchenko Türkçe yamayı deneme amaçlı yükledim zaten dil dosyasının yedeğini denemiştim ardından gerçek english.ltc dosyasını tekrar aynı yere kopyaladım.Extra yama da yüklemedim 6.0.1, 6.0.1 build ve Makaay'ın updatesinden başka hiçbir yama yok yalnız Makaay'ın updatesini yükledikten sonra C:Program FilesSports InteractiveFootball Manager 2006datacomps içindeki ita_a_32.cmp dosyasını sildim ondan olabilir mi Makaay o dosyayı silebilirsiniz demişti
Makaay ondan kaynaklanan bir sorun olmaz eger sorun ondan kaynaklanıyorsa italya liginin aslında yani sigamesten kaynaklanan bir sorun var demektir.buda suana kadar pek duyulmadı...
selhanx ben 6.0.1 i kurdum sonra makaayın yamasını kurdum italya liginde 3 sezondayım, fikstür var türkiye ligindede var.. bende herhangi bir sorun yok
Pentagram_15 Değerli üyemiz Sheva'nın sanırım kendisinden kaynaklanan bir sorun oluşmuş. Yani Makaay'ın yama temizdir. (MSN'de konuştum oradan biliyorum ;))
Shevchenko Yeni oyun kurdum kurar kurmaz fikstürdeki 2. yarı maçlarına baktım bu sefer fikstürüm tamamen yerinde :)