Arkadaşlar ben pes3 ten beri bu oyunu oynayan ve oyuna her yeni çıkan yamayı yüklemiş biri olarak aklımda bir şey tasarladım ve uygulamaya geçirdim. Bence çok güzel oldu. Aşağıda yaptıklarımı aşama aşama anlattım. Sizde biraz uğraşıp tadına varın...(Yedekleme yapmayı unutmayın)
1- Bende PESFAN options file vardı (Heinze olan üzerine BJK Kleberson'u ben yapmıştım.)
2- Kitserver 5.0.4 ve Tüm Takımların Orginal Formalarının bulunduğu KDB dosyası vardı.(Options File > Edit te default yapılmış şekilde idi.)
3- Hasan Mustan(burada thank you very much)'ın yapmış olduğu 45 mb lık türkçe spiker dosyasını indirdim.
4- Dkz Studio ile bu dosyayı açtım ve içindeki türkçe kaydedilmiş .adx uzantılı ses dosyalarını biraz uğraşarak extract ettim.
5- Daha sonra .adx uzantılar halinde bir klasörde topladığım 2516 dosyayı yine dkz studio ile klasör halinde orginal e_sound.afs dosyasına import ettim.
6- Son olarak forumda da verilmiş olan spiker isimlerini kullanarak editte düzeltmeleri yaptım.
Şimdi kendi options file dosyam ile tüm takım formaları logoları düzgün bir şekilde oyunu keyifle oynamaya devam ediyorum...