cerat pes 4 'de bişeyler yapıyoduk ama unuttum...:drooling: nasıldı ya 256 renk e mi ayarlıyoduk...nasıl ayarlıyoduk bide...:) cevap verirseniz çok memnun olucam...emekleriniz için teşekkürler.
cerat black god peki 256 renk'e nası ayarlıyoduk...graphic studio ile optimaze mi bi zımbırtı var o %100 mü oluyodu...bunada cevap verirsen çok iyi olur.saol