mehmetali_54 ben Aksaray'da dvd halinde aldım hiç bir sorun yoktu.Ancak 2 cd halinde aldığım bozuk çıktı bende dvd aldım.
OdlanoR Orjinal Mesajı Yazan: Hasansas1905 ya arkadaşlar daha önce böle konu açılmıştı arasaydınız forumda Ben göremedim yada kacırdım.
Hasansas1905 kaçırmıssın arkadaşım:) forumda "arama" butonu var ordan aratabilirdin ayrıca ben oyunu 3cd almıştım sorun flan çıkmadı
japonoski bende 2cd olarak aldım ve hiç problem çıkmadı bişey sorcam orjinal oyunlar dvd olarak mı satılıyo yoksa cd olarak mı yoksa hen cd hem de dvd olarak mı satılıyo?
asabir ben 1 cd aldım hiç bir problem olmadı üstelik de orjinal saygılarıla kardeş eğer sende bir cd li veyada orjinal istiyosan ukraynadan getitdirebilirsin