konami yazısı falan geçiyo demoyu açmadan kara ekran çıkıyo takılıyo orda,değil mi.oyunun kurulu olduğu klasörde dat klasörü içindeki opmovun ismini değiştir.oyunu açarken de full screen değil window modunda aç.bi takılma olursa oyunu kapamayı başarabilirsin en azından:D böyle düzelir büyük ihtimal:hihi: