:P buda benim için sevindirici bi görüntü SAMSUNSPORUMUN başında türrkiye kupasını zar zor almıştım penaltılarda kalecim harikalar yarattı (paf kalecisiyle çıkmıştım maça :D)
valla şuan çok sevinçliiyim hiç transfer yapmadan takımı toparladım düzelttim hade inş şu BJK yi ve FB yi geçerimde biraz rahat ederim birde... ligin son haftasındayım ve 3.sıradayım ancak FB ve BJK bu hatfa maç yapıcak :D kesin 2. olurum inş berabere biterde maç şapıon olurum not: bu maçın sonucunu yarın yazsrım inş şampıon olcaz :D