çook saol arkadaşım:) dün gece uyuya kalmışım bılgısayarın basında ha yukledi ha yukleyecekler diye..:)
ogleye dogru hasan mustanı ın sıtesınden ındırememiştim
tekrar teşekkurler gayet hızlı ındırırıorum bakalım nasıl çıkacak emınım en ıyısını yapmıştır HASAN çünkü o biR tenör:) kimde war o ses
ayrıca tek gercek PES sıtesı vardır Türkiyede O dA http://www.soccercenter.net
SCN FORUM:))))))))))))))))))))))))))))