**VESTEL MANİSASPOR MAÇININ YILDIZI İBRAHİM AKIN, KARŞILAŞMA SONRASI BASIN MENSUPLARINA TAKIM İÇİNDEKİ SIRRI AÇIKLADI.**
İbrahim Akın, "Gol sonrası yedek kulübesine doğru gittim çünkü Tigana'nın yardımcısı maçtan önce 'Sen kafayla gol at eşek eti yiyeceğim' demişti. Ben de kafayla golü ağlara gönderdikten sonra onun yanına giderek, "Eşek eti şimdiden afiyet olsun" dedim.:D :D :D