yani şunu diyorum ben pes5 edit bölümünden kendime bi amblem yaptım ve o amblemi hattrick.org sitesindeki takımım icin kullanmak istiyorum.Bunun icinde o amblemi önce oyunun icinden bilgisayarıma extract etmem lazım ama **nasıl yapacagımı ve hangi programı **kullanacagımı bilmiorum...
bilen arkadaslar yardımcı olursa sevinirim...