utkanGS oyun harika süper gidiyorum malatyaspordan arsenala transfer oldum ama bi derdim var... maçlarda sürekli durduk yere düşüyorum son 5 6 maçtır olmaya başladı bu.. nedenini bilen ya da bi fikri olan var mı?
erengs ya bi probleimim var konunun basında umut dereli registeri var fakat ben o registeri calıstıramıyorum yardımdı olabilirmisiniz "this is not the code for umut dereli" yazıor baska registeri olanlar verebilrmi?
Makaay bu konu içerisinde bi kac tane daha verildi,incelersen bulabilirsin.benim verdiğim oyun versiyonu içinde calısıyor o bilgiler
utkanGS Orjinal Mesajı Yazan: Makaay İçkiye cok yüklenmişsindir muhakkak :) :) evet biraz öyle oldu.. bilinçsizce içince... saol
eLanvitaL oyun süper galatasaraydaki 2 sezondan sonra 14 milyon dolara milan'a transfer oldum turkiye a milli takımına çağrıldım ve türkiye finale kadar çıktı ve bunda benim payım büyük ama yarı finalde sakatlandım ama türkiye finalde fransa'ya kaybetti.
utkanGS at almak için ne yapmak gerek? Daa dorusu stable almak gerek dio ama stable nedir ve nerden alınır?
erengs beyler bi problemim var passing antremanında sanırım 10. levelde hani koniler var arkasındada sarı yesil bi hedef var konileri vurmadan hedefe atıyorum topu hiç bişe olmuo benmi yannıs annadım antremanı acaba baska bişemi yapmam gerekio
Makaay Orjinal Mesajı Yazan: utkanGS at almak için ne yapmak gerek? Daa dorusu stable almak gerek dio ama stable nedir ve nerden alınır? ahır anlamına geliyor o.yine o satın alma kısmında göreceksindir. Orjinal Mesajı Yazan: erengs beyler bi problemim var passing antremanında sanırım 10. levelde hani koniler var arkasındada sarı yesil bi hedef var konileri vurmadan hedefe atıyorum topu hiç bişe olmuo benmi yannıs annadım antremanı acaba baska bişemi yapmam gerekio o bölgeye havadan topu göndermen lazım top o bölge üstünde sekecek o bölge dısında sekerse veya yerden atarsan olmaz
DesPeRaDo_OsNa Umut Dereli000016-ZMP6YY-8THPJB-RC7AWJ-FMNDCZ-2A5BEP-3KXYXG-RE0GUZ-2ZJGH5-Q55D58 dostum ben bunu deniyom deniyom ama olmuyo bi yazı çıkıyo yazı da This is not the code for umut dereli diyo ok basmıycazmı kardeş
Makaay Benim verdiğim linkten oyunu indirdiyseniz olması lazım.olmazsa o code'u iptal etmiş olabilirler.baska şifrelerde vardı konu içinde onları kullanabilirsin
amateur Bir kere yüksek versiyonu yükledikten sonra Makaay'ın verdiği linki kullansanız dahi çalışmıyor, regedit'ten temizlemeniz lazım. Ondan sonra çalışıyor kod.
pierfb beyler ben oyunu emule den indirdim. ve makaayin verdii isim ve sifreyle(umut dereli) cok guzel girdim oynuorm. durumum falan guzel onnar degilde bende bi sorun var. sole ki; FENERBAHCEMI eze eze sampiyon yaptim e haliyle sampiyonlar ligine gittik fakattttttt cl de oynarken altta mactan once yazio ya: mac su tarihte iste FENERBAHCE- 6alatasaray falan die. orda normal yazio FENERBAHCE-psv die amaaa maci acinca oyun full moda gectiginde ben gectigimiz sezon lig 2. olan takim kimse onla oynuoyrm rakip ayni psv ama FENERBAHCE yerine cincon var ve bana cincondan alakasiz bi adam verio onla oynamak zorunda kaliom e tabi bende oynamiom. bu sorunu yasayan ve bir cozumunu bilen varsa cok ii olur. simdiden tesekkurler.
DesPeRaDo_OsNa Umut Dereli000016-ZMP6YY-8THPJB-RC7AWJ-FMNDCZ-2A5BEP-3KXYXG-RE0GUZ-2ZJGH5-Q55D58 Abicim yaa ben yaptım herşekilde (elimle tek tek yazdım bide kopyala yapıştır dedim) kabul etmio bidaha yükleyip deniycem bakim olcak mı siz bana adım adım anlatsanıza be hayrına lütfen MacTavish Orjinal Mesajı Yazan: selamifurkan Tabiki verebiliriz arkadaşım buyur : http://rapidshare.de/files/8119175/Install_NSS309.exe.html Buda 3.0.9'un şifresi : First Name : Peter Second Name : Baggen Serial : 000014-7F101Q-4KN1H9-H0ZMRG-24BNXV-VZ93ZH-YQ54DJ-4YHNAV-ZB0KNE-CGKTGJ sağol arkadaşım 3.9 dan sora regedit ten arattırdım New Star Soccer die çıkan şeyleri sildim sora bu isimle başladım ve kodu hemen açılışta girdim oldu Determinant Çok güzel bir oyun tavsiye ederim herkese. DesPeRaDo_OsNa Orjinal Mesajı Yazan: єйЅдЯ Orjinal Mesajı Yazan: selamifurkan Tabiki verebiliriz arkadaşım buyur : http://rapidshare.de/files/8119175/Install_NSS309.exe.html Buda 3.0.9'un şifresi : First Name : Peter Second Name : Baggen Serial : 000014-7F101Q-4KN1H9-H0ZMRG-24BNXV-VZ93ZH-YQ54DJ-4YHNAV-ZB0KNE-CGKTGJ sağol arkadaşım 3.9 dan sora regedit ten arattırdım New Star Soccer die çıkan şeyleri sildim sora bu isimle başladım ve kodu hemen açılışta girdim oldu çok saol kardeş walla işe yaradı gibi allah duttuğunuzu altın etsin (kötü şeyler tutmayın sakın) fenerlicem ya kardesler ben oyunu yükledim hatasız bi sekilde yüklüo ama oyunun exesine cift tıklıorum hiç bisey olmuyo ne oyun acılıo ne bisey oyunu kac kez indirsem bastanda yüklesem olmuyo lütfen bana yardım ediiiiiinnnnnnnnnnn:( « Önceki Sayfa Sonraki Sayfa »
MacTavish Orjinal Mesajı Yazan: selamifurkan Tabiki verebiliriz arkadaşım buyur : http://rapidshare.de/files/8119175/Install_NSS309.exe.html Buda 3.0.9'un şifresi : First Name : Peter Second Name : Baggen Serial : 000014-7F101Q-4KN1H9-H0ZMRG-24BNXV-VZ93ZH-YQ54DJ-4YHNAV-ZB0KNE-CGKTGJ sağol arkadaşım 3.9 dan sora regedit ten arattırdım New Star Soccer die çıkan şeyleri sildim sora bu isimle başladım ve kodu hemen açılışta girdim oldu
DesPeRaDo_OsNa Orjinal Mesajı Yazan: єйЅдЯ Orjinal Mesajı Yazan: selamifurkan Tabiki verebiliriz arkadaşım buyur : http://rapidshare.de/files/8119175/Install_NSS309.exe.html Buda 3.0.9'un şifresi : First Name : Peter Second Name : Baggen Serial : 000014-7F101Q-4KN1H9-H0ZMRG-24BNXV-VZ93ZH-YQ54DJ-4YHNAV-ZB0KNE-CGKTGJ sağol arkadaşım 3.9 dan sora regedit ten arattırdım New Star Soccer die çıkan şeyleri sildim sora bu isimle başladım ve kodu hemen açılışta girdim oldu çok saol kardeş walla işe yaradı gibi allah duttuğunuzu altın etsin (kötü şeyler tutmayın sakın)
fenerlicem ya kardesler ben oyunu yükledim hatasız bi sekilde yüklüo ama oyunun exesine cift tıklıorum hiç bisey olmuyo ne oyun acılıo ne bisey oyunu kac kez indirsem bastanda yüklesem olmuyo lütfen bana yardım ediiiiiinnnnnnnnnnn:(