kitraptor 2.0 zaten kurulu.
Windows xp'nin şu pencere şeklindeki dos komut şeysi açılıyor ama sanırım indirirken bir bozukluk oldu çünkü şimdi baktımda birkaç kb lik birşey inmiş şimdi hızlandırma programı olmadan deneyeceğim o zaman olur büyük ihtimalle.
:D