merhaba turkforum dostları.benim anlamadığım bir sorunum var.bilgisayarı açıyorum bi iki dakka sonra bir donma ve sonra reset atıyorum.sonra bir kaç reset daha...3-4 kez sürüyor bazen ise 2 kez bazen de hiç...format atmak istemiyorum.bi kolay yolu yok mu???