Mürekkep Doldurdum ve Disstortion Ep....son günlerde olanları biliyosunuzdur ta eskiden biraz özetle anlatayım size...kolera sago sahtiyan ve cezayı birbirine düşürdü sonra ayben buna diss attı bu yüzden sonra da kolera diss albüm çıkardı full diss var ve cezaya da laf attı...ceza da bunun üzerine hiç bişi yapmadı...sonra bunu hazmedemeyen kolera bi dedikodu daha çıkardı illa diss yemek istedi...neymiş ceza küfretmiş sagopanın Allah'ına...sago buna inandı her zamanki gibi...sonra bunun üzerine ceza dissledi hepsini...kuvvet mira elemanları amacına ulaştı ve reklam yapıolar bu ep ile...kolera da amacına ulaştı ayıp...buna hiç ihtiyacı olmayan sagopayı kolera yoldan çıkardı...sagopa nedenini bilmediğim bi şekilde cezanın üzerine gitti onu kıskandımı artık bilmiorm hammer dan ayrıldı illa da undergroundım havalarına girdi...ceza hep sagoyu konuştu röportajlarında bahsetti...en son ben kendi gördüümü söylüyorum...ağustosta dream tv de soundwave programıydı sanırım...cezaya bi soru geldi sagopayla aşk şarkısı yapcakmısın gibi...bunun üzerine ceza öle bişi olmadığını söledi ve sagopanın askerde olduğunu falan filan söyledi iyi şeyler bahsetti ama görüldüğü gibi sagopanın dediği gibi nankör cezamı???sagonun müziğine saygılıyım beğeniyorum ama bu yaptıklarını anlayamıyorum...
yazık buna hiç gerek yoktu...