Orjinal Mesajı Yazan: sendmen
brezilyalı 17 yaşındaki kerlon süper bir adam hemde 3.mi€ geliyor bence kaçırmyaın arama kısmından yaş seçin ve aratın ordan da bulabilirsiniz veya aratın tam adı kerlon
ewet dostum bende ilk 11 oynuyo süper gerçekten kerlon araştırmacım iyi brezilyada o saolsun:))) bu arada beyler milanla 3.sezondayım 2.sezonda shevchenko 60 golle gol kralı oldu:))) alt üst etti sezonu shevchenko sayesinde çok kupa aldım ilerde satmayı düşünüorm yüklü milyon dolarlara:)))) benimde önericeğim yıldızlar war fernando torres,,bellammy,,felipe,,marcelinho,, mutlaka alın aynı takımda şow yapıyolar