Exvision İçerik yüzünden kapatmıştım zamanında :) Şimdi ise tekrar açılmış..Hem de mizah adı altında ..
Gökhan "İçerik yüzünden kapatmıştım zamanında :) Şimdi ise tekrar açılmış..Hem de mizah adı altında .. " Alıntı yapmak istedim ama neyse ;) :S
Lvnt_Asn ne oluo la orda tahmin ettim seylermi way gavurlar nahmaremi oyunlara bile tasıdılar :D:D:D:D:D: cıh cıh cıh:D:D:D