RoadMonster Ya ben oynu yükledim çok süper çalışıyo ama araba yolda giderken hep sağa çekio nedeni nedir ben anlamadım:,(
RoadMonster Ben dalga geçmiom onu söliim öteki nfs serilerinde böle bi sorun yoktu lütfen yardımm araba yolda düz gideken sağa kendi kendine çekio
__JackaL__ arkadasım o sorun bi ara bende de oluodu. Bi ara direksionla oynaıp tekra klavyeye falan geçtiisen olu öle ayrlarla falan oyna
.ArThuR. joystick ile fln mı oynuosunn?? joystick ile oynuosan muhtemelen joystick bozuktur aynısı bnde d oldu analog açıkken araba sağ tarafa kayarak gidiodu.......
RoadMonster Valla ne diyim hiç bi zaman ne joystik im nede direksiyonum oldu bilmiom 8 senelik klavye silikonları ezilmiştir dicem ama dier oyunlarda bşi yok