japonoski :,( arkadaşlar rapidshare den bi türlü dosya indiremiyorum.o 20 saniyelik sre bitiyor start download diyorum ama bi yazı çıkıyo ve dosyayı indirmiyo biri yardım edebilirmi lütfen.şimdiden teşekkürler.:,( :,( :,( :,(
okantekin Orjinal Mesajı Yazan: japonoski :,( arkadaşlar rapidshare den bi türlü dosya indiremiyorum.o 20 saniyelik sre bitiyor start download diyorum ama bi yazı çıkıyo ve dosyayı indirmiyo biri yardım edebilirmi lütfen.şimdiden teşekkürler.:,( :,( :,( :,( file dot fount diyo abi