Bi dahaki seneye daha kolay bir grupa soksunlar. Uefa ya mektup yazalim :P
Bu kadro ile sen en AZINDAN ikinci olabilirdin yahu. Son maci fener alir diye inanmisim ya bir Besiktasli olarak uzuluyorum. PSV takimi daha yeni zaten en iyi oyuncularini sattilar. Mesela gidenler: Van Bommel(Barcelona), Bouma(Aston Villa), Lee(totenham), Park(Man U), Johann vogel(milan). Yani avrupa tecrubesi fazla olmayan bir takim. Sen bu takimi evde yeniyorsun deplasmanda niye yenemiyon madem?? Cok garip bence ya hayirlisi artik....