**Tarih/Saat:** 6.12.2005/21:45
**Yer:** Philips Stadı/Hollanda
1.AC Milan 8 pts
2.Schalke 04 8 pts
3.PSV Eindhoven 7 pts
**4.Fenerbahce SK 4 pts**
Deplasmanda oynayacagımız bu macta alacagımz bi galibiyetle Avrupada yolumuza **Kupa-2- diye anılan UEFA Kupasında devam edecegiz. Galibiyet dısında ki her skorda Avrupa** kupalarından elenmiş olacaz.
Fenerbahcemizde cezalı oyuncu yok.Selcuk sakat oynamıyacak. Milan macında oynamayan **Luciano,Aurellio ve Alex** bu macta oynayabilecek.
Kendi sahamızda oynadıgımız macı **Alex (2) ve Appiah'ın golleriyle 3-0 **kazanmıstık. 6 Aralıkta deplasmanda da yenebiliriz biz...
**PSV icinse cok ilginc bi mac olacak.Cünkü PSV bu mactan alacagı herhangi bi skorla grubu liderde tamamlayabilir, sonuncuda **tamamlayabilir.
Bence biz bu PSV'yi Hollanda da **yenecez ve yolumuza UEFA Kupasında **devam edecegiz.
**Tahmini skor:** 0-2
macla ilgili **yorumları ve skor tahminlerini **burda paylasalım...