Fanatik55 arkadaşlar ben internet ex. geri dönüşüm kutusunun bilgisayrımın vs. simgelerini degiştirmek istiorum ancak nasıl yapılacagnı bilmiorum lütfen yardım edermisiniz?
odilya değiştirmek istediğin simgenin üzerine gelip sağ tıkla.sonra özellikler/özelleştir/simge değiştir sonra gözat a tıklayarak indirdiğin icon ların olduğu klasörü açarak simgeyi değiştirebilirsin....