A.Kadir Arkadaşlar FiFA 2005 te kendine güvenen varsa karşılaşalım Beni abdulkadir.53@hotmail.com dan bulabilir siniz Bekliyorum!!
muratti http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=52804 bu linkte var.
capkin_57_34 İSMİM FATİH MAİL ADRESİM capkin_57_34@hotmail.com kuranın bana cıkmasını temenni ederim:)
mustafa_7 arkadaşlar A.KADİR bey ile karşılaştık 1. MAÇ:3-2(BEN YENDİM) 2. MAÇ:1-0(BEN YENDİM) BENLE KARŞILAŞMAK İSTEYEN VARSA m_ozsoz@hotmail.com MSN ADRESİM BURDAN BANA ULAŞABİLİRLER
EnkA06 dünyaya meydan okuyorum ...pes 4 turnuvasında 6.oldum .fifadan daha zor bir oyun hepiniz bilirsiniz.hadi bakalım hodri meydan msn enginkara@ultraaslan.gen.tr
kemalist1938 Merhaba arkadaşlar goruldugu gibi herkes iddiali,bende iddialiyim,ilk iki macimda titan1907`yi 8-5 ve 4-3 yendim,oynamak isteyenler varsa msn adresim : sustum_duydun_mu@hotmail.com , herkese başarılar...
titan_is_hacked 8-6, 4-3 ve 2-1 yanlışlık olmasın ama seni yenen olcağını sanmam kemalist arkadaşım:)
kemalist1938 burdaki herkesin maili ekledim ama ya beni kabul etmediler yada engellediler,maili bilen arkadaşlar tekrar eklesinler bakalım el mi yaman bel mi :) Valla Barış beni istikrarlı yenen yok,konuşacak olan varsa gelsin yensin yazsın buraya yendim diye !