yaptıgım ilk sezonda bjk ile aramda 1 puan fark war ben liderim ve 33. hafta bjk ile maçım war. maç başladı direk youla gol attı 1 0 oldu bende moral fln kalmadı tüm umutları kestim çünkü tek kale top oynuolardı.neyse işte maçın sonu geldi 85. dakikadan sonra 4 forvet 3 amc ye döndüm belki gol atarım die 90+3 de frekick oldu heinz geldi topun başına ben nefesimi tuttum heinzi izliorum yavaşca yaklaştı topa bi patlattı 90 a girdi top ben hawalara uçtum 1 1 bitti maç o sezon şampiyon oldum.
1 2 sezon daha oynadım sonra oyun sıktı tekrar baştan oyun açtım gs ile yeni ligler fln seçip. lig başladı ben gene bjk ile çekişiorum nerdeyse eski oyunun aynısı gibi gidiodu gene 33. hafta gene bjk gene 1 puan fark. maç başladı bu sefer youla ilk dakkalarda atamadı 90. dakka geldi necati orta sahadan topu aldı gitti gitti ceza sahası içinde düştü we hakem penaltı dedi.ben uçtum gene hawalara heinz geldi topun başına yavaş yavaş bi vurdu topa direkten seken top orta sahaya gitti youlaya geldi youla aldı topu gitti golu attı ve bjk o sezon şampion oldu