BEŞİKTAŞ ESKİ TEKNİK DİREKTÖRÜ DEL BOSQUE, BEŞİKTAŞ YÖNETİMİ'Nİ ELEŞTİRDİ.
Del Bosque şunları söyledi;"Real Madrid konusunda konuşmak istemiyorum. Şu anda bu haberleri sizin gibi ben de basından okuyorum. Real'in başına geçecek olursam Türkiye'den bir futbolcu almayı düşünmüyorum. Ama bana göre İbrahim Akın İspanya Ligi'nde belki futbol oynayabilir. Ben gittikten sonra Ramazan ve İbrahim'in yedek kaldığını duydum. Üzüldüm... Sergen'i ise çok büyütüyorsunuz. Türkiye'ye gittiğim için hiç üzgün değilim. O an nasıl doğru bir karar verdiysem şimdi de bu kararımın arkasındayım. Beşiktaş'ta başarısız olduğumu kabul etmiyorum. Beşiktaş'a giderken yaptığımız görüşmede benden geleceğin takımımı kurmam istenmişti. İlk sezon için şampiyonluk konuşulmadı bile. O yüzden ben öncelikle geleceğe yönelik çalışmalar yaptım. Kimi zaman üzüldüm, kimi zaman sevindim. Ama Türkiye'de ve özellikle Beşiktaş'ta çok fazla gürültü var. Herkes konuşuyor. Herkes yorum yapıyor. Eleştiriye açığım ve severim ama Türkiye'de yapılan eleştiri değil, boş laf. Fenerbahçe Türkiye Ligi için fazla ama Avrupa'da başarılı olamaz. Çünkü defans yapmayı bilmiyorlar. Umarım Tigana Beşiktaş'a heyecan getirir.