dozzi arkadaslar fm2006 da fm 2005 teki save lerimizle oynayabiliomuyuzz...???veya böyle bi patch varımı?:confused:
Pentagram_15 Ben denemiştim hata veriyor yüklemiyordu oyunu. Bunu engellemek için zaten çok basit bir sistem kurmuşlardır. Ama hatasız ve sorunsuz şekilde çalışmasına zaten bence ihtimal yok.