RubenMartin Hacılar yüksek çözünürlü bi Angelina Jolie wallpaper ı olan bulan warsa paylaşırsa çok sewinirim...
Cambaz Bi iki tane ben seçtim; http://www.pointx.at/wallpaper/AngelinaJolie006.jpg http://www.pointx.at/wallpaper/AngelinaJolie004.jpg http://durmitor.users.cg.yu/images/Angelina_Jolie_Wallpaper.jpg Eğerdaha fazlasını istersen; http://alwaysgirls.com/wallpaper/angelinajolie01.html
Shevchenko ben bu son wallpaperlardan birisini masaüstüne koysam annem veya babamdan biride görse böyle wallapaper koyduumu beni döverler bea :D :D
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko ben bu son wallpaperlardan birisini masaüstüne koysam annem veya babamdan biride görse böyle wallapaper koyduumu beni döverler bea :D :D o kadar da açık seçik resim değiller bea:D:D:D