ismet_nash paylaşım için saol ama sewmem böle oyunları neden ise bir türlü geçemeyip sinirimi mouse,klavye vs. çıkarmak oluo :D :D :D
bart_ açıldı bende...ne olduunu anlamayadım neyse... paylaşım için saol ama sewmem böle oyunları neden ise bir türlü geçemeyip sinirimi mouse,klavye vs. çıkarmak oluo aynen katılıyorum ...:p