valla ben ps2 de bi arkadaşla turnuva yapıyoruz onunla ilk maçımızda son dakikalarda bi gol atmışım ceza sahasının 10 metre gerisi kadar Pancu ile göğsüme aldım topa bi vurdum tam 90 sana girdi resmen süper bir goldü üç boyutlu seyirciler falan çıktı.ve şimdi 10 maç yaptık toplam 5 maçı o aldı 5 maçı ben aldım.bide freekick ten tümer ile tam 90 sana attım o da çok güzeldi ama o gol master ligde şimdi pc de master lig 1. lige yükseldim ve 5. sıradayım tabi 5. haftadayım.Tüm herşeyi 1.lik ile bitirdim.