bence bizim futbolcular ümidi brakmazsa, bjk tur atlar.. Sevilla berabere kalıp 2. olmak istemiycek çünkü grubu 2. bitirenler Şamp liginden gelen takımlarla eşlecek bildiğim kadarıyla böle. Sevilla da deplasman takımı olarak kabul edildiinden bence yener. Ha crespo demiş ki sevilla 1-0 yendi, bjk 3-0 yendi ozaman averajlar eşit olur fazla gol atan bakılacak, ikili averaj yok. Bu durumda da bjk daha fazla gol atmış olacak.. Bence bjk deplasmanda guimaraesi rahat geçer tek sorun sevillanın yenmesi...
haftaya beşiktaş ve fenerin önü açık olsun....