R@PP€R **Arkadaşlar ben msn 8.0 betayı indirdim ama hesabıma bağlanamıyorum ve bu sorunu çözmeye yarayan bir program da indirdim onda da proxy hatası diyor yardım eder misiniz?**
Freeman hayır deil arkadaslar ben kullanıorum sadece beta icin onceden basvurmus olmanız gerekio ama crack i ile kullanıorum burda vermemiz yasak sanırım msn den verebilirim
SoniC Sadece arayüzü gözüküyomuş.özelliklerden faydalanamıyoz ne işe yararki? çıkmasını bekliyorum ben :)
Venom ya beyler sakın kullanmayın şu MSN Beta'ları 7,5 in betasını kullanmıştım ve aşırı pişman olup 7,0 ı yüklemiştim tekrar
Thor TV'de seyrettiğime göre bu versiyonun Microsoft ile ilgisi yok. Microsoft'un sitesinde duyurulana kadar 7.5 kullanmaya devam edin "bence" çünkü bu 8.0 sürümünün güvenilirliği yok. Ne olur ne olmaz.
CrossOver msnin resmi sitesinde böyle bir program henüz yayınlanmadı galiba??böle programları yüklemeyin beyler pcnize zarar verir
CrossOver edit olmadıı için yazıorum jasuskane in mesajını görmemişim konuya 12 gibi cvp yazacaktım resmi açıklaması vardı bnde ama bulamadım:)
Thor Evet militan'ın ve benim dediğim gibi kullanmayın böyle programları trojan, backdoor neler olabiliyor. Microsoft açıklamadan kullanmayın ve resmi siteden indirin.
JustRelax arkadaşın dediği Windows Live Messenger. msn linki: http://g.msn.com/1csbeta/mess80_en microsoft linki: http://download.microsoft.com/download/d/5/7/d57fea0d-82b6-4c25-b61a-01ced22f79b5/Install_Messenger_Beta.exe _______________________________________________ buda proxy server http://www2.gantep.edu.tr/~yzg18439/downgrader.zip _______________________________________________ buda msgPLUS sitesi. yakında çıkıyor msgplusLive http://www.msgpluslive.net/ ________________________________________________