Orjinal Mesajı Yazan: h@s@n
ya beyler yerı deıl ama fm 2005 de olan fade to black skın bulabılırmısınız ben suan osa nın skınını kullanıorm dierlerinii beenmedm..
Böyle bir skin çıkmadı daha; fade-to-black eski tip bir skin; yani hiç bir xml değişikliği içermiyor, orjinal skinden tek farkı renkleri idi. Artık xmlde ufak değişikliler yaparak panellerin, logoların, düğmelerin, vs. lerin yerlerini değiştirmek moda oldu; ve bu tür skinler farklı birşeyler sundukları için daha çok tutuyorlar (aurora, turnstyle, vs.). Dolayısıyla fade-to-black için pek de umutlu değilim açıkçası.
Bu arada sınavlardan-sunumlardan fırsat bulabilirsem, FabuloSanın yeni versiyonu üzerinde çalışmayı düşünüyorum ;)