İtalyan Milan kulübü Şampiyonlar liginde 4-0 la geçtiği F.Bahçe'ye İstanbul'da gördükleri ilgiden dolayı teşekkür mektubu gönderdi. Mektupta şu ibareler yer aldı.
AC Milan kulübü gönderdiği bir yazı ile Türkiye’de bulundukları süre içersinde gördükleri ilgiden memnun kaldıklarınına yönelik bir teşekkür mektubunu bugün kulübümüze gönderdi.
Organizasyon Direktörü Umberto Gandini imzasıya gönderilen mektupta şu görüşlere yer verildi.
"Bay Adriano Galliani ve AC Milan tüm personeli namına, Şampiyonlar Ligi maçı kapsamında, takımınızla karşılaşmak üzere yapmış olduğumuz seyahat sırasında göstermiş olduğunuz muhteşem ve sıcak konukseverlik için Başkanınız ve kulübünüze teşekkür etmek istiyorum.
Organizasyonun her safhası mükemmel, nezaket içerisinde ve çok etkileyici idi, kalışımız süresince müşahede ettiğimiz işbirliği karşısında hayran kaldık.
Kulübünüzün, tarafımıza ve futbol dünyasına göstermiş olduğu birinci sınıf davranış biçimi ile etkinliğin genel değerlendirmesi, hiç şüphesiz ki ulusal takımla birlikte ortaya çıkan utanç verici hadiselerden sonra, İstanbul ve Türkiye’ye hak ettiği adaleti sağlamış olmaktadır.
Kulübünüz yetkilileri ile tanışmış olmak benim için büyük bir bahtiyarlık vesilesi olmuştur, dostluğumuzun futbolda da daim olacağından hiç şüphemiz yoktur.
Bir kez daha teşekkür eder, en içten şahsi duygularımı sunarım."
Kim olsa teşekkür ederdi. :D