arkadaşlar türkçe spiker adam gibi kurulunca ne oyun atıyor ne de başka birşey oluyor tabikide yamayı doğru kurmanız lazım
http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=56305
bu adresten yaptım çok ta düzgün oldu
bu arada bir maç içerisinde yabancı spiker 1 en fazla 2 kez konuşuyor
bu konuyu açmamın sebebi yamayı yapan ve kurulumunu anlatan kişilere olmadı diye çok yüklenilmesi