Beckham 23 beyler gecemedigim bi bölüm war...hani las vegasa benzeyen adada bi bölüm.bi kızı takip ediyonn sexshopa kadar sonra bi kyafet giyiyon sonra evine kadar takip ediyon ve evinin önünde birisi geliyo ounu öldürüp vipratörünü alıp eve giriyon ve bundan sonrasını gecemedim işte...hani bi tane barr doluyoo sende vuruyon orda tam tututuramıyom kac kere denedim her türlü olmadıı nasıl yapıcazzz nasıl yapıcaz tam dorken vuruyom olmuyorr..
Beckham 23 Yok sadece space tusuna basın diyooo ... ve güc barı dolunca basoın diyo ama tutturamıyorum ... cünkü cok hızlı inip cıkıyoo güc barııı... bunu gecen yok mu tek burda kaldımm ya gecemedim b itürlü ....