Arkadaslar Pes5 normalde bende yüklü idi.Fakat pc mi formatladigimda silindi.
Tekrar yüklemek istedigim de ise

1607 hatasi veriyor InstallShield Scripting Runtime Yüklenemiyor diyor Yükleyemedim gitti alman pes forumundan yardim istedim link verdiler orda ne dedilerse yaptim gene olmadi böyle birsey sizinde basiniza geldimi?
Geldiyse nasil yüklemeyi basardiniz?
Cevaplarinizi ve yardimlarinizi bekliyorum.