Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RoNaLDo
Vala kardeşimin tavsiyesi ile Lime kullanorum baya güsel daha hiç bişi olmadı ztn bilgisayr güvenlik modda çalıo ne kadar kötü olabilir ki ? :D bunun nedenlerinden biride sanırım ares ordan bana virus bulaştı tahminim böyle kazaa warez fln denemedim bile
ben kardeşime kötü program tavsiye eder miyim hiç:)
bi ara ben de ares kullanıodum
artık ares'e ne yazarsam yaziim bulmuo....
ben de limewire kullanıom;)