japonoski :D ben oyunda kavga olmasını isterdim kavgayı kendimiz yönetecez hakemi falan dövecez maç ertelenecek polisler falan gelcek sonra bide sahaya taraftar inse oyun daha bi güzel olur bence.Sizde istediklerini yazın birlikta konuşalım.:D
xxxxxxxxxxxxxxxx yaa böyle bi konu varmıydı bilmiyorum bence gereksiz bi konu hem pes5 de olmasını istesek bile olamaz çünkü oyunu oynuyoruz:D
finishim arkadaslar olmasını istediklerimizi bırak,olanları bile göremiyoruzki.Ben şahsen daha karlı yagmurlu havaya hic denk gelmedim.Sadece stad tanıtımı bölümünde görüyorum karı valla cok icim gidiyor.
japonoski Orjinal Mesajı Yazan: _CJ_ yaa böyle bi konu varmıydı bilmiyorum bence gereksiz bi konu hem pes5 de olmasını istesek bile olamaz çünkü oyunu oynuyoruz:D öyle diyosun ama genede bi sohbet alanı gibi genede konuşalım yani herkesin isteklerini öğrenelim.
japonoski Orjinal Mesajı Yazan: ceyo91 Konuyu devam ettircez mi:confused: ettirceksek yazarız masal olur:D konu ilgi görürse tabiki devam eder masal çıkar ortaya belki scn den bir dilekçe ile konami ye bunları bildirmesini bile isteriz.bu olursa ve konami kabul ederse belki ortaya yılın oyunu çıkar ama böyle bişey olursa yeni oyun biraz geç çıkar.:D
_Omer_ Yaw Mesela Futbolcu Nun kafasi felan kanasa felan iyi olurdu :) Veya Seyirciler sahaya yabanci madde firlatsalar felan :)
japonoski buda güzel bir istek valla güzel olurdu bide reklam panolarını bilindik şeylerin reklamlarını koysalar daha bi güzel olur